Rose Noire - Royal Garden

Original Title: Royal Garden
Titre Français: Jardin Royal
Artiste: Rose Noire
Lyrics & Composition: Louie
Album: Neo Renaissance 1st movement
English translation by: Ni-Kunou Slifer
Traduction française par: Ni-Kunou Slifer



Original English Lyrics :

Ah here is the center of the world Uh I am true chosen one

All treasure people have is mine All treasure they want is all mine

We have all we have all in this place it's Royal Garden

Breeze now I can do gentle and my sense are faded feel numb

Like in dream lost fear and anxiety I need more power

To live more fame and popularity for kingdom

Make my ideal place go there with me

... It's over this real world

Traduction Française :

Ah ici est le centre du monde ~ Uh je suis un vrai élu

Tout trésor qu'ont les gens est mien, tout trésor qu'ils désirent est tout à moi

Nous avons tout, nous avons tout ici, c'est le Jardin Royal

Brise, maintenant je peux agir gentiment et mes sens s'estompent, je me sens paralysé

Comme dans un rêve, j'ai perdu le sentiment de peur et d'anxiété, j'ai besoin davantage de force

Pour vivre de façon plus fameuse et populaire, pour le royaume

De façon à ce que ma place idéale y va là-bas avec moi

... C'est au-delà de ce monde réel

Comments

Popular posts from this blog