MEJIBRAY - DECANDANCE -Counting Goats... if I can't be yours-

Original Title: DECANDANCE -Counting Goats... if I can't be yours-Titre Français: Décadence -Comptant les chèvres... Si je ne peux être tien-
Artiste: MEJIBRAY
Lyrics: Tsuzuku
Album: DECANDANCE -Counting Goats... if I can't be yours- // SM
English translation by: Slifer Malin
Traduction Française par: Slifer Malin




English Translation:

I'm still squeezing this [caution of suicidal behavior]
Giving senses to my tears' discharge
Good is being bad, and I'm losing control on my emotions

Little words had informed me
That my brain had lost its stability
A desire like a pressure, had made of my identity a "lost child"
I close my eyes and start counting
"How old is my love for you?"
I want to banish you...
I want to kill you...
"After all you will finish by isolating me"

Disorderly...Counting Goats
Sacrifice...if I can't be yours

My brain doesn't differ between black and white anymore
A spinning butterfly is an instant amputation
Between reality and hallucinations
My present which is connected to them, and the little cell of makeshift
Are realities that frighten and banishes me
Questioning myself, with these antidepressants
I want to reach you, in order to kill you...
(And) If you choose to stay invisible, so disappear forever!

DECADANCE
My body is almost rotten, my spirit also!
(And) One day, I will be looking like you!
DECADANCE
My instinct that you corrupted is dancing a dance
If I can't be yours
Up to darkness, I'll keep Counting Goats

Disorderly...Counting Goats
Sacrifice...if I can't be yours

I'm still asking myself questions, shutting myself up to reality
A gentle smile, a sweet voice
Are torn up errors from the past
I'm carrying tears, anxiety and "How many years more?"
However, the decadance I see in the mirror is concrete
Just imagining the end of all this, causes me a headache
You told me that I'm going to die for you...
Your memories are balancing in front of me
You said that you just want to protect me
You said that fixing me pleases you...
But it's just anxious!
You just abused with the balance of my mind!
The rain were falling that morning
The smoke of the cigarette were spinning
(And) My being were breaking, abandoned
You who makes me cry, I love you...

DECADANCE
My body is almost rotten, my spirit also!
(And) One day, I will be looking like you!
DECADANCE
My instinct that you corrupted is dancing a dance
If I can't be yours
Today also, the sky is with a green color,
I didn't decided yet to fusion with you
But if one day we get united...

I'll stop Counting Goats

Traduction Française:

Je continuais à serrer cette [attention au comportement suicidaire]
Donnant un sens aux décharges de mes larmes
Le bien est devenu mal, je perds contrôle de mes émotions

Quelques mots m'ont informés que
Ma cervelle a perdu sa stabilité
Un désire comme une pression, a fait de mon identité un enfant perdu...
Je ferme mes yeux et me mets à compter
"Mon amour pour toi date de quand?"
J'ai envie de te bannir...
J'ai envie de te tuer...
"Après tout tu finiras par m'isoler!"

En désordre... A compter les chèvres
Sacrifice... Si je ne peux être tien

Mon cerveau ne diffère plus entre le noir et le blanc
Un papillon qui virevolte m'est qu'une instantanée amputation
Entre la réalité et l'hallucination
Mon présent est lié à une petite cellule de fortune
Une réalité qui me fait peur et qui me bannie
Je me pose des questions avec ces antidépresseurs
Je veux t'atteindre, afin de te tuer...
Et si tu choisis de rester invisible, alors que tu disparaisse à jamais!

Décadence
Mon corps est presque totalement brisé, mon esprit aussi!
Un jour, j'aurai ta forme
Décadence
Mon instinct que tu as corrompu danse une danse
Si je ne peux être tien
Jusqu’aux ténèbres, je compterai les chèvres

En désordre... A compter les chèvres
Sacrifice... Si je ne peux être tien

Je me pose toujours des questions, tout en m'enfermant dans la réalité
Ton paisible sourire, ta douce voix
Ne sont que des erreurs déchirées du passé
Je porte des larmes, de l'anxiété et du "Combien d'années encore..."
Cependant la décadence que je vois au miroir est bien concrète
Imaginer la fin de tout ça me fait mal à la tête
Tu m'as dit que je vais mourir pour toi...
Tes souvenirs se balancent sous mes yeux

En désordre... A compter les chèvres
Sacrifice... Si je ne peux être tien

Tu dis que tu voulais juste me protéger
Tu dis que ça te faisais plaisir de me fixer
Mais c'est juste anxieux
Tu as juste abusé de l'équilibre de mon esprit
La pluie tombait ce matin-là
La fumée de la cigarette virevoltait là
Mon être fut brisé, abandonné là
Toi qui me fais pleurer, je t'aime...

En désordre... A compter les chèvres
Sacrifice... Si je ne peux être tien

Décadence
Mon corps est presque totalement brisé, mon esprit aussi!
Un jour, j'aurai ta forme
Décadence
Mon instinct que tu as corrompu danse une danse
Si je ne peux être tien
Aujourd'hui aussi, le ciel est d'une couleur verte
(Et) Je ne me suis toujours pas décidé de me fusionner avec toi
Mais si un jour, nous serons unis
J'arrêterai de compter les chèvres

Comments

Popular posts from this blog