the GazettE - OMNIOUS

Original Title : OMNIOUS
Signification du Titre: Inquiétant
Artiste : the GazettE
Lyrics : RUKI
Composition : the GazettE
Album : DOGMA
 
 
Original Lyrics:
 
KANJI :

SLEEP
COUNT ME DOWN
AGAIN

さぁ 目を閉じて
向かおう
瓦礫に潰れた祈り
羽ばたいていく君の目に映す

厚く翳る空に
悪夢と舞う
君を見る

忘れないで
心は死なない
忘れないで
そう 夢は逆夢

(TRUE
DREAD)
x 11
TRUE

SLEEP
COUNT ME DOWN
AGAIN

不祥は流転を巡り
断続の闇が俺を
落とす

形無き明日を奪う
踏み出す度
翳る空で何も見えない

悲しみに自分を殺し
叫ぶ声は
何も救えない

SLEEP
COUNT ME DOWN
AGAIN

ROUMANJI :

SLEEP
COUNT ME DOWN
AGAIN

Saa, me wo tojite
Mukaou
Gareki ni tsubureta inori
Habataiteiku kimi no me ni utsusu

Atsuku kazaru sora ni
Akumu to mau
Kimi wo miru

Wasurenaide
Kokoro wa shinanai
Wasurenaide
Sou, yume wo sakayume

(TRUE
DREAD)
x 11
TRUE

SLEEP
COUNT ME DOWN
AGAIN

Fushou wa ryuten wo meguri
Danzoku no yami ga ore wo
Otosu

Katachi naki asu wo ubau
Fumidasu tabi
Kageru sora de nanimo mienai

Kanashimi ni jibun wo koroshi
Sakebu koe wa
Nanimo sukuenai

SLEEP
COUNT ME DOWN
AGAIN

English Translation :

SLEEP
COUNT ME DOWN
AGAIN

Like this, I close my eyes
Approaching...
My prayers are smashed by the rubble
Reflecting in your eyes my flapping wings

Holding over my head a heavy sky
Dancing with a nightmare
I see you

Don't forget
That the heart is immortal
Don't forget
Yeah, that dreams are reversed visions

(TRUE
DREAD)
x 11
TRUE

SLEEP
COUNT ME DOWN
AGAIN

The disgrace is reversing the current revolve
The irregular darkness
Are letting me fall

Snatching away a shapeless future
Advancing in the degrees
Holding up the sky over my head, I'm seeing nothing

I'm killing myself in my sadness
My screams won't
Save me from anything...

SLEEP
COUNT ME DOWN
AGAIN

Traduction Française :

Le sommeil
Me compte à rebours
A nouveau

Ainsi, je ferme mes yeux
Approchant...
Mes prières sont fracassées par les décombres
Reflétant en tes yeux mes ailes qui se battent

Portant au-dessus de ma tête un ciel si lourd
Dansant avec un cauchemar
Je te vois

N'oublie pas
Que le cœur ne meurt pas
N'oublie pas
Oui, que les rêves sont des visions à l'envers

(Vraie
Epouvante)
x 11
VRAI(e)

Le sommeil
Me compte à rebours
A nouveau

La disgrâce renverse la tournure courante
Les irrégulières ténèbres
Me laissent tomber

Arrachant un avenir sans forme
Avançant dans les degrés
Portant au-dessus de ma tête le ciel, je ne vois rien

Je me tue dans ma tristesse
Mes cris ne me
Sauveront de rien...

Le sommeil
Me compte à rebours
A nouveau
 

Comments

Popular posts from this blog