Femme Fatale - FREYA

Original Title : FREYA
Artiste : Femme Fatale
Lyrics : Kaya
Album : FREYA


English Translation:

The dark spiral
Sinking deeply in it, deeply, wherever it leads me
Touching you
The silence conquers this subfloor

In a dark night, I'm swinging like a flower
Raising my littles fingers in the darkness
Alone, I was shivering
I was going to catch you no?

See, the sky is falling
It carries all kinds of sadness
And balance us just above our past
Now, with your kiss, if you'll be able to give back the colours to my world
In any night, the farewells
Will never frighten me

Since it gives me gentles, harmfull hugs
Since then, I want to stay with it forever
Giving back the caresses to this agitated shadow
That I will always love...

Once more, this scar's getting red, like its beating harder, it's getting harm
A heavy eyelids, are gettin decored with glass
Now, with your kiss, if you'll be able to give back the colours to my world
In any night, the farewells
Will never frighten me

I'm afraid of nothing...

Traduction Française:


La ténébreuse spirale
Je la descend profondément, profondément, où qu'elle me mène
En te touchant
Le silence s'empare de ce sous-terrain

En une ténébreuse nuit, je me balance telle une fleur
Élevant mes petits doigts dans les ténèbres
Seule, je tremblais
J'allais te rattraper non?

Tiens, le ciel va tomber
Il porte tout type de tristesses
Et nous fait balancer juste au-dessus de notre passé
Maintenant, avec ton baiser, si tu arrive à rendre les couleurs à mon monde
En toute nuit, les adieux
Ne m'effrayeront plus

Depuis qu'elle me donne de doux, chaleureux câlins
Depuis, je veux toujours rester avec elle
A rendre ces caresses à l'ombre agitée
Que j'aimerai pour toujours...

A nouveau, elle rougie cette cicatrice, comme si ça battait si fort, elle devient chaude
De lourdes paupières, on les décorent avec du vers
Maintenant, avec ton baiser, si tu arrive à rendre les couleurs à mon monde
En toute nuit, les adieux
Ne m'effrayeront plus

Je n'ai plus peur de rien...

Comments

Popular posts from this blog